dilluns, 8 de febrer del 2016

Retorn del blog

Fa molts mesos que no escric, però m'he proposat que aquest 2016 tornaria a mirar animes. Tinc pensat començar amb Akagami no Shirayuki-hime o Charlotte. Ja que he sentit coses bones sobre aquests animes. Encara que em sembla que actualitzaré bastant lent, ja que estic en la temuda época d'exàmens, encara que per mi sempre es època d'exàmens, quan no es de català, és de castellà, d'anglès... Però igualment, intentaré organitzar-me millor el temps i poder mirar capítols d'animes.
A part, també havia pensat fer alguns posts sobre llibres, perquè durant aquests mesos no estat rascant-me la panxa, he estat llegint bastants llibres, i la veritat es que no tinc planejat deixar de llegir-ne. El que pasa es que no sé si fer-ho aquí o obrir un altre bloc, perquè la veritat es que sóc una mica negada en els temes de Blogger, i el que es canviar coses, no sóc bona, i obrir un altre bloc seria més senzill, però encara no he decidit res, ja fa un dies que em ronda al cap la idea, però em sembla una mica malament, obrir un bloc de lectura, sense poder mantenir-ne ni un. Així que si veig que puc ser activa en aquest bloc, potser decideixo obrir-ne un de llibres.
M'he donat compte que no he dit que també vaig deixar de llegir manga, si, la veritat es que encara no sé el perquè, però va ser així i també vull corregir això, perquè mirar animes i llegir manga m'agrada moltíssim. Per cert, tinc els quatre primers mangas de Ao Haru Ride en físic, i són pur amor.
I fins aquí, aquest post que espero que segueixi en un futur molt proper.
"Inserti outro aquí"
Cançó del dia: Escape the fate - Picture perfect.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada