dimarts, 31 de març del 2015

[Pandora Hearts]

[Spoiler]Aquest anime no l'he acabat de mirar, perquè vaig llegir que el final no era massa bó, i vaig decidir que no el veuria. [Fi spoiler]

És una pena, ja que a mi la història em va semblar bastant bona, a part del disseny dels personatges, allò si que no em va agradar gens. El opening em va encantar, la cançó em va semblar super bona. La història no em va desagradar, pero tampoc em va enganxar massa. Em sembla que en els 25 capítols, podien haver fet més cosa. Si que va tenir molt de misteri, i acció, pero no em va semblar suficient amb 25 capítols. El personatge principal no em va agradar massa, va evolucionar bastant en el transcurs dels episodis, però no em va agradar del tot la seva actitud. Em va passar tot el contrari amb l'Alice, a part de com estava dibuixada, em va agradar amb tot. A mi sempre m'han agradat les noies dures per fora, pero toves per dins, i l'Alice és el clar exemple d'elles. També m'ha agradat molt el personatge de Break, no sé per que, pero em va semblar molt ben estructurat, i amb un passat molt ben fet.

Té les seves parts de comèdia, que això va fer que fos més entretingut, pero no em va acabar de convèncer tot el que van fer. I encara que no he vist el final, em sembla que van deixar masses coses per dir. I com ja he dit, l'opening si que em va agradar.

No ha estat del tot malament, pero no m'ha fet sentir que estava dins de l'història.

Consultes: martudragneel@gmail.com

Canço del dia: FictionJunction - Parallel Hearts (l'opening)







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada