dimarts, 31 de març del 2015

[Soredemo Sekai wa Utsukushii]

Aquest anime el vaig mirar fa un parell de setmanes, i la idea principal em va semblar molt original, encara que es veritat que les accions eren les típiques, ja que només té dotze capitols, pero a mi em va agradar bastant, no em va fer emocionar molt, pero em va tenir entretinguda. En principi, la idea es molt bona, ja que es la princesa més jove, i s'ha de casar amb el rei del païs per que no conquereixin el seu regne. Em va agradar molt com es va desenvolupar la historia (d'amor) entre els dos personatges principals, i va tenir els seus moments de gràcia. No sé molt bé si el recomanaria, pero si us agraden el romanços de comèdia, està bastant bé, el final no va ser res de l'altre món.

I torno a repetir, que per a mi la història es va desenvolupar bastant bé. Cal destacar l'animació, ja que a mi em va agradar.

Consultes: martudragneel@gmail.com

Canço del dia: Hitomi Harada - Magenta Another Sky





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada